Seiten

Dienstag, 21. Juni 2016

Nowość Firmy Vorwerk - Odkurzanie i mycie jednocześnie.

Zaprosiłam na pokaz przedstawiciela Firmy Vorwerk Kobolt, aby móc sprawdzić rzetelnie odkurzacz nowej generacji VK Kobolt ze specjalną szczotką SP530.
Znacie powiedzenie - robota głupiego?
Tak poczułam się po tym spotkaniu. Odkurzam, myje, trzepię..... a w sobotę byłam świadkiem jak nieudolne jest moje usuwanie kurzu.
Przedstawiciel przyniósł ze sobą wiele ciekawych i prostych w obsłudze szczotek, które ułatwiają prace domowe. Podczas tego spotkania dowiedziałam się, że sterylnie zamknięte mieszkania wcale nie są łatwiejsze w utrzymaniu czystości, wręcz przeciwnie to właśnie szczelnie zamknięte okna są winne że cały kurz zostaje w pomieszczeniu. Dawniej przez nieszczelne okna pozbywaliśmy się części kurzu. W tak stworzonym przez nas mikroklimacie, roztocza mają wspaniałe warunki bytowania.
Niedostatecznie nawilżone, przegrzane, i niewystarczajaco wietrzone, pełne kurzu, roztocza i bakterii pomieszczenia są wrogiem naszego systemu immologicznego, sprawiają że jesteśmy szybko zmęczeni, rozdrażnieni, tym samym podatni na stres i różne schorzenia. Mało kto podczas odkurzania otwiera okno, a ta prosta czynność pozwoliłaby na jakąkolwiek wymianę powietrza, a nie tylko wymianę kurzu z podłogi na ścianę lub odwrotnie.
Odkurzacz Kobolt jest energooszczędny, wygodny w obsłudze, lekki, posiadający specjalne worki z zintegrowanymi trzema filtrami które wychwycą 99,99 procent substancji powodujących alergie, światowa nowość - jako jedyny posiada szczotkę myjąco-odkurzającą jednocześnie. 
Wypróbowanie tego odkurzacza jest darmowe, i jestem pewna że, tak jak mnie będzie wam przykro gdy doradca będzie zabierał go ze soba. 
Cały asortyment można zobaczyć na oficjalnej stronie www.bestvac.pl albo www.vorwerk-kobolt.at
a na terenie Wiednia można zamówić domową prezentację pod adresem office@pch-natur.at

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen